Aangifte vanaf 1 januari 2021

Om vanaf 1 januari 2021 aangifte te kunnen doen, heeft u een nieuw inzendaccount nodig. Aangiftes die betrekking hebben op mutaties vanaf 1 januari 2021 worden ingediend met dat nieuwe inzendaccount. Voor aangiftes over eerdere jaren heeft u uw bestaande inzendaccount nodig.

Vraag op tijd een nieuw inzendaccount aan

Helaas kunnen wij u niet automatisch een nieuw inzendaccount sturen, omdat wij uw huidige machtiging niet mogen overnemen. Daarom is het nodig dat u of uw administrateur een nieuw inzendaccount bij ons aanvraagt. Dat kan door een mail te sturen naar: info@betonpensioen.nl met als onderwerp: ‘Aanvraag nieuw inzendaccount UPA 2021’. Ook ontvangen wij graag de loonheffingennummers bij de aanvraag van het inzendaccount.

Bewaar ook uw bestaande inzendaccount

Aangifte over 2020 of eerdere jaren gaat via UPA op dezelfde manier als u nu nog gewend bent. Hiervoor bewaart u uw bestaande inzendaccount.

Lees meer op Pensioenaangifte.nl